
Celebrem un any més la jornada mundial del DOMUND, el diumenge, 19 d’octubre. Sota el lema “Missioners d’esperança entre els pobles”, l’església vol recordar i destacar un cop més la tasca importantíssima que duen a terme els missioners i missioneres en tots aquells països on hi ha persones en situacions precàries d’injustícia i discriminació, amb mancances en la seva situació econòmica, educativa i cultural.
Els missioners porten el missatge d’esperança de l’evangeli per intentar revertir totes aquestes situacions de pobresa material i espiritual.
Podreu fer els vostres donatius a la parròquia entre el 19 i el 26 d’octubre.
També podeu ampliar tota la informació al següent enllaç:
www.domund.es